Friday, September 9, 2011

::hapy dgr ayt yg membuat at senang skli.....1stime dgr....dr mlut lelaki.....bhgia::



seronok ble ayt keluar dr mlut kaum adam...."Saya akan jaga awak baik2....awak harta saya paling berharga setelah...ibu saya....adik perempuan saya....saya akan menjaga awak...pertahankan awak.....xkira pe yg menimpa.....saya akn pastikan awak selamat di sisi saya.....awak harta saya....maka saya akan berkuat diri tuk jaga awak.....keselesaan yg awak berikan pada saya....cara awak menghormati kekurangan saya....cara awak memberitahu kelemahan saya....cara awak luahkan tidak gembira awak terhadap diri saya......membuatkan saya sangat berharga pada diri saya.....tidak pernah de wanita yang menegur segala sikap saya yg telah awwak bt.....saya benar2 mahu awak jadi harta saya.....".....alangkah bahgia dengar kata2 yang begitu....ku kasar dgn nyer....ku bt pe yg ku rse betul....u tdk simpan lgi perasaan spt...yg hnye bertahan dgn perangai lelaki yg membt aq kerinduaan.....dy bt ku rse sgt selesa....dy menerima sgle kekurangan ku.....teguran ku hnye d dgr dgn bik....hnye perkataan SAYANG keluar dr mlut nyer setelah ku meluahkn persaan tdk gemar dgn sikap nyer yg mengabaikan ku......ku bhgia ngn kata2 nya.....doa ku.....smge dy benar untuk diri ni....andai jdoh berpanjangan.....slgi doa mengiringi...hnye stu pnta ku...agar dy lah jd teman ku...... AMIN :)

No comments:

Post a Comment