Thursday, September 15, 2011

ambik pengajaran dr artikal ni.....



bila dahaga,yang susukan aku.....MAK.....
bila lapar,yang suapkan aku....MAK......
bila keseoranagan,yang sentiasa disamping ku....MAK....
kata mak,perkataan yang pertama aku sebut....MAK....
bila bangun dari tidur....aq cari.....MAK...
bila nagis....orang yang pertama datang....MAK....
bila nak manja,aku dekati....MAK......
bila nak bergesel,aku duduk disebelah....MAK....
bila sedih,yang boleh memujuk ku hanya....MAK.....
bila nakal,yang memarahi aku....MAK......
bila merajuk,yang memujukku cuma...MAK.......
bila melakukan kesalahan,yang paling cepat marah....MAK....
bila takut,yang menenangkan aku...MAK....
bila peluk....aku suka peluk....MAK....
bila aku sedih....aku mesti telefon....MAK....
bila seronok...orang pertama yang aq nak beritahu....MAK....
AKU SELALU TERINGAT MAK.....

~~~luahan seorang anak lelaki yang kehilangan ibu tersayang......apakah anda hargai ibu anda????
~~~hargai sementara ada di depan mata.....

No comments:

Post a Comment