Thursday, October 25, 2012

::hari skype n pertandingan bina ayat di tghmlm hnge ke pg....wakakakaka....mmg best::

wah...mmg best mlm ni...ku di temani sepupu ku n adeq bongsu ku berskype....wakakak...frst time bg spupu ku gne Skype tu ngn kmi...sllu nyer jmpe trus....xpernah kmi skype cm ni n lme lak tu...smpi stu mse...kmi rse boring....so...ku bg cadangan buat stu game....bina ayat....coz mlm yg lepas2...ku de bt gak ngn member Fb ku...so...ku cbe r ketengahkan pe yg ku pk kan...so...Adeq ku yg nk tdo pn join....berikot adlh contoh2 ayt yg kmi bne...... ku mle membina nme sepupu ku terlebih dahulu bg menerangkan cm ne nk men game ni.... ~~> Izuddin:- I=Istimewanya awak pada saya... Z=zaman ini atau selamanya saya suka awak.... U=untuk selamanya saya sayang awak... D=dalam hati saya,awak saya sayang.... D=dari kecil saya sayang awak.... I=izinkan saya sayang awak... N=nanti kita keluar date bersama ya.... wakakaka....ni pn jdi ku sakat sepupu ku...wakakakka.....de ag....byk nk type.....t ku edit sni....wakakak...nantikan ayat2 kmi...~~~~

No comments:

Post a Comment